Ahvenanmaa satsaa mainontaan

Kaksiviikkoisen kevätkampanjan aikana mainoksia on tarkoitus levittää Suomen suurkaupunkien ja Tukholman alueille.

Ahvenanmaan matkailuliitto aikoo panostaa reippaasti markkinointiin. Mainontaan on ensi vuonna määrä käyttää runsaat 800 000 euroa, kun esimerkiksi viime vuonna vastaava summa oli 490 000 euroa.

Liitto suunnittelee kaksiviikkoista kampanjaa toukokuun loppuun. Mainoksia on määrä levittää Suomen suurkaupunkien ja Tukholman alueille.

- Aiomme kehittää ja parantaa toukokuu-kampanjaamme. Määränpää Ahvenanmaa tulee näkymään paljon siihen aikaan, kun useimmat päättävät kesän ja syksyn matkoista, sanoo matkailuliiton toimitusjohtaja Annica Jansson.

Ahvenanmaan maakuntahallinto on myöntänyt lisävaroja kampanjaa varten, jotta Ahvenanmaa saisi näkyvyyttä kaupunkialueilla mahdollisimman paljon. Samaan aikaan on kuitenkin varoja leikattu esite- ja internetpuolelta.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.