Enemmän kuin uutinen? Näin viljellään Suomen kuluneinta mainoshokemaa

Mainostoimistot ovat päätyneet ivailun kohteeksi sosiaalisessa mediassa.

Facebookiin perustettu ryhmä kerää sivulleen mainoksia, joissa käytetään mainoslausetta "enemmän kuin".

Ryhmän alullepanijoiden mukaan "enemmän kuin" on maamme monistetuin ja huonoin mainoshokema. He haluavat, että suomalaiset suunnittelijat joutuisivat puristamaan itsestään irti enemmän kuin enemmän ja mainostajat saisivat parempia ideoita.

Sivun perustajat pitävät ihmeellisenä, että joku suostuu maksamaan näistä mainoslauseista jotakin. Sivun tavoitteeksi mainitaan tilanteen muuttuminen mahdollisimman nopeasti.

Facebook-ryhmän löydät täältä.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.