Finnair korvaa lakon aiheuttamat kustannukset

Finnair korvaa lakon matkustajille aiheuttamia kustannuksia.

Peruuntuneista matkoista saa rahat takaisin, Finnairin tiedotuksesta kerrotaan.

Lakon aikana pyrittiin etsimään matkustajille uusia reittejä muilla lentoyhtiöillä tai linja-autoilla Finnairin laskuun. Finnair myös pyrki lakon aikana järjestämään majoituksia ja aterioita.

Niille matkustajille, jotka joutuivat järjestämään itse omalla kustannuksellaan majoituksen, ateriat tai uudet reitit, kulut maksetaan. Hotelliyöpymiset korvataan kansainvälisen hintaindeksin mukaan. Aterioiden kohdalla on sama periaate.

Puhelinkuluja korvataan 20 euroon saakka.

Tietoa matkustajille on osoitteessa http://www.finnairgroup.com/info, jolta pääsee takaisinmaksulomakkeeseen. Puhelin +358 800 9 2242 palvelee ympäri vuorokauden.

Finnairilla ei ole vielä arviota siitä, kuinka monta yksittäistä matkaa peruttiin tai reititettiin uudelleen.

(MTV3 - STT)

Katso Pauli Poutasen juttu:

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.