HS: Herlin raivostui vihreiden Uusi Suomi -kampanjasta: Tämä on sietämätöntä!

Uusi Suomi -tavaramerkin omistaja, kustantaja Niklas Herlin on raivoissaan siitä, että vihreät käyttää vaalikampanjansa iskulauseena sanoja Uusi Suomi. Hän toteaa Helsingin Sanomissa, että kyseessä on tietoinen tavaramerkinloukkaus.

- Tämä on sietämätöntä, saatana, Herlin toteaa Helsingin Sanomille tekemässään puhelussa.

- On järkyttävää, että ne (vihreät) luulee, että minulle ilmoittamatta voivat halventaa Uuden Suomen nimeä!

Erityisesti Herlin on loukkaantunut siitä, ettei häneltä tai Uuden Suomen päätoimittajalta kysytty sanojen käyttöön lupaa.

Vihreät ilmoittivat sunnuntaina vaalikampanjansa avaustilaisuudessa vaaliteemansa olevan Uusi Suomi. Kampanjaa symboloi Suomen leijonaa muistuttava logo.

(MTV3)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.