HS: Venäläinen valtionkanava vetäytyi radioneuvotteluista

Venäläiskanava RT (Venäjä tänään) on vetäytynyt radiolupaneuvotteluista, kertoo Helsingin Sanomat.  

Venäläiskanava oli tiedustellut tapaamista liikenne- ja viestintäministeriön kanssa, mutta pyyntö peruttiin myöhemmin sähköpostitse.  

Yle uutisoi tiistaina, että Venäjän valtion rahoittama yhtiö havittelee radioasemaa Helsinkiin.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.