Jääkiekkoleijonien sponsorit tuomitsevat törttöilyn

Useat jääkiekkomaajoukkueen sponsorit eivät katso hyvällä Leijonien käsistä lähtenyttä juhlintaa.

Elisan viestintäjohtaja Katiye Vuorela kertoo, että he ovat pahoillaan joukkueen esiintymisestä, missä purkaantui pitkän menestyksen odottamisen tulos.

– Emme luonnollisesti halua välittää sitä esimerkkiä nuorille ja olemme käyneet keskustelun Jääkiekkoliiton kanssa.

Matkapuhelinoperaattori on yksi Leijonien pääsponsoreista.

Myös Veikkauksen markkinointijohtaja Kimmo Tolonen ottaa tiukan kannan överiksi menneeseen juhlintaan.

– Henkilökohtainen kantani on, että olisi tämän voinut hoitaa toisellakin tavalla.

Hartwallin Karjala -tuotemerkki on ollut näkyvästi Leijonien mukana vuodesta 1994 lähtien. Hartwallin markkinointi- ja viestintäjohtaja Tuomas Kahri toivoo, että kun on isoista juhlista kysymys, niin juhliminen pysyisi hyvän maun mukaisena, ja jokaisen tulisi kantaa oma vastuunsa juhlimisesta.

– Karjala sponsorina toivoo, että hyvin ansaitut juhlat säilyisivät vastuullisina ja fiksuina.

Leijonat on eniten sponsoroitu urheilujoukkue Suomessa.

(MTV3 - STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.