Julkisilla digipalveluilla ei saatu tavoiteltuja säästöjä

Julkisilla digipalveluilla ei ole saavutettu tavoiteltuja säästöjä, arvioi Valtiontalouden tarkastusvirasto.

Viraston mukaan sähköisten asiointipalvelujen kustannuksia ja hyötyjä ei ole osattu ennakoida luotettavasti. Myös asiakaslähtöisyydessä on parannettavaa.

Osalle tuotetuista palveluista ei ole löytynyt luontevaa käyttöä.

Valtiovarainministeriön vetämiin sähköisen asioinnin hankkeisiin on suunnattu kymmenessä vuodessa noin 200 miljoonaa euroa.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.