KL: Ruokaostosten tekeminen verkossa kasvaa nopeasti

Ruokaostosten tekeminen verkossa kasvattaa suosiotaan, kertoo Kauppalehti.

Markkinajohtaja S-ryhmä kasvatti ruoan verkkokaupan myyntiään viime vuonna 66 prosenttia. Tämän vuoden alkupuolella kasvua tuli yli 50 prosenttia. Kesko taas on kuusinkertaistanut ruoanmyyntinsä verkossa. K-kauppiaat aloittivat ruoan verkkokaupan toden teolla vasta viime syksynä.

Suomalaiset käyttävät ruokaan 16–17 miljardia euroa vuodessa. Verkkokaupan osuus on arviolta 20–30 miljoonaa.  

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.