Mainos

Maksullisista mobiilituotteista vaikea hakea hyvitystä

Mobiiliviihdepalvelujen kanssa ongelmiin joutuneen kännykänkäyttäjän on työlästä hakea hyvitystä.

Esimerkiksi kiistanalaisen puhelinlaskun maksamisesta ei ole selkeitä ohjeita.

Kuluttajavirasto saa satoja valituksia tapauksista, joissa kuluttaja kokee tulleensa huijatuksi. Usein kuluttaja on antanut puhelinnumeronsa internetissä ja tilannut huomaamattaan maksullisen palvelun.

Kyseenalaisin keinoin on markkinoitu esimerkiksi tietovisoja ja soittoääniä. Taustalta löytyy usein ulkomainen toimija.

(MTV3 - STT)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.