Maria Drockilan Supersiskot-kampanjalla räväkkä alku

Liikenainen Maria Drockila on saanut Supersiskot-tyttökampanjalleen lentävän lähdön. Drockila voitti MTV3:n Diili-ohjelman kampanjallaan, jonka tarkoituksena on ehkäistä tyttöjen syrjäytymistä.

Lisäksi aamun Helsingin Sanomissa on koko sivun ilmoitus, jossa taiteilija Kata Souri kertoo raiskatun tytön tarinan. Tarina on jo ehditty tulkita Kata Sourin omaksi tarinaksi, mutta Drockila korjaa tämän käsityksen.

– Sen verran haluan korjata, ettei tarinan isäpuoli ole Katan isäpuoli eikä se ole Katan tarina, Drockila sanoi aamulla Radio Novan Enbuske & Linnanahde Crew:n haastattelussa.

Drockila kertoo raiskatun tytön tarinan olevan tosi.

– Kata antoi kampanjalle kasvonsa, koska ne naiset, kenelle tällaista on sattunut, eivät voi olla mukana omilla kasvoillaan.

Supersisko-kampanjalla hankitaan rahaa nuorten tyttöjen hyväksi tehtävään työhön. Yrityksenä on madaltaa nuorten tyttöjen kynnystä hakea apua ja ehkäistä heidän syrjäytymistään.

Drockila voitti kampanjaideallaan julkkis-Diilin finaalin eilen.

(MTV3)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.