Miljoonan kilon keikka jäi kauas tavoitteestaan

Painonhallintakampanja Miljoonan kilon keikka poltti suomalaisten vyötäröiltä kevään aikana yhteensä vain 17 000 kiloa.

Kunnianhimoinen miljoonan kilon tavoite jäi siis kaukaiseksi haaveeksi. Jokaista pudotettua kiloa kohti Unicef vie kymmenen puurolautasellisen ainekset Etelä-Afrikkaan. Koska kiloja kertyi 17 000, kampanja lähettää yhteensä 170 000 lautasellisen ainekset Etelä-Afrikan lapsille.

Kampanjasta jokavuotinen

Vastaava laihdutuskampanja järjestetään jatkossa vuosittain. Tavoitteena on kiinnittää huomio pysyvään painonhallintaan ja terveisiin elämäntapoihin. Kohderyhmänä on yritysten ja organisaatioiden henkilöstö.

Kampanjan järjesti viestintäyritys Wellmedia yhteistyössä UKK-instituutin, Terveyden edistämisen keskuksen ja johtavien työmarkkina- ja etujärjestöjen kanssa.

Miljoonan kilon keikka julistettiin tämän kevään osalta päättyneeksi tänään Helsingissä.

(MTV3)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.