MT: ”Parempaa lihaa kuin Tinderissä” - mainoskampanjasta tehtiin valitus

Eteläpohjalaisen lihatilan mainoskampanja Helsingin busseissa on poikinut valituksen mainonnan eettiseen neuvostoon, kertoo Maaseudun Tulevaisuus -lehti.

Laidun Hereford -lihatilan suoramyynnin kasvuun tähtäävässä mainoskampanjassa busseissa komeili lause ”Parempaa lihaa kuin Tinderissä”. Lehdelle teuvalla sijaitsevan tilan säntä Jussi Harju kertoo, että valittaja oli kokenut vertauksen lihasta ja deittisovelluksena tunnetuksi tulleesta Tinderistä epäsopivaksi.

Harju sanoo lehdessä, että noin viikko sitten alkaneen kampanjan tarkoitus ei ollut loukata ketään. Lihatila laatii vastausta lausuntopyyntöön mainonnan eettiselle neuvostolle.

Keskuskauppakamarin ylläpitämä Mainonnan eettinen neuvosto antaa lausuntoja siitä, ovatko mainokset hyvän tavan mukaisia.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.