Olivia ja Divaani tulivat lehtinä tiensä päähän

Aller Media lopettaa syksyllä Olivia- ja Divaani-lehdet. Molemmat brändit jatkavat verkossa.

Allerin mukaan molemmat mediamyynnistä riippuvaiset lehdet ovat olleet tappiollisia.  

Aller vähentää yt-neuvotteluiden päätteeksi enintään 40 työpaikkaa. Osa työsuhteista päättyy.  

Yhtiö tavoitteli toukokuun alussa aloittamissaan neuvotteluissa 2,5 miljoonan euron säästöjä. Neuvottelut koskivat Olivian ja Divaanin lisäksi Elle-lehteä.  

Aller sanoo investoivansa jatkossa tilaajavetoisiin aikakausbrändeihinsä sekä kasvaviin liiketoimintoihinsa kuten sisältömarkkinointiin ja digitaalisiin datapohjaisiin palveluihin.  

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.