Ruotsalaislehti sekoitti Sipilän Islannin kohuttuun "veroparatiisiministeriin"

Ruotsalaislehti Expressen sekoitti henkilöt, kun se jutussaan kertoi niin kutsuttujen Panama Papers -vuodon keskiössä olevista valtiomiehistä. 

Kohussa ryvettyeen Islannin pääministeri Sigmundur Davíð Gunnlaugssonin nimen alle oli kuitenkin laitettu kuva pääministeri Juha Sipilästä.

Gunnlaugsson sai kansainvälistä huomiota, kun hän marssi ulos Ruotsin yleisradioyhtiö SVT:n haastattelusta. Haastattelussa häneltä kysyttiin tämän ilmoittamatta jättämiä omistuksista veroparatiisiyhtiössä, joka hallinnoi hänen vaimonsa miljoonaperintöä.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.