Saimaasta Lapin veroinen matkailubrändi

Itä-Suomessa satsataan matkailuun noin 650 miljoonan euron hankkeilla lähivuosina. Kahdeksan miljoonan asukkaan Pietarista kurotellaan matkailijavirtoja Saimaan äärelle.

Etelä-Karjalan ja Etelä-Savon maakunnat eivät pelkää kilpailua keskenään vaan haluavat Saimaasta Lapin veroisen matkailubrändin.

Esimerkiksi Savonlinnassa edelliset mittavat matkailuinvestoinnit on tehty 1970-luvulla. Nyt seudulle on suunnitteilla useita matkailuhankkeita.

Kylpylät toimivat vetovoimatekijöinä, joiden imussa syntyy myös uutta rakennuskantaa.

Katso Heli Rautasen raportti Savonlinnasta (Seitsemän uutiset 30.7.2009)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.