Sonera hyvittää mykistyneitä puhelinlinjoja

Sonera hyvittää salaman aiheuttamia vahinkoja puhelinasiakkailleen. Jos Soneran kiinteä liittymä on ollut poikki yli viikon, yhtiö hyvittää asiakkaalleen kuukausimaksun.

Soneralta kerrotaan, että hyvitys koskee vain kuluttajaliittymiä ja tätä kesää. Kuukausimaksu on 70:stä markasta reiluun yhdeksään kymppiin.

Sonera on saanut kosolti kielteistä julkisuutta varsinkin Itä-Suomessa, jossa se ei ole saanut salaman rikkomia liittymiä kuntoon kohtuullisessa ajassa. Myös telehallintoviranomaiset ovat peränneet Soneralta toistuvasti selityksiä, miksi korjaus kestää.

Kesäkuun puolestavälistä lähtien riuhuneet ukkoset ovat aiheuttaneet vikoja kaikkiaan noin 1000 liittymään. Eniten viallisia liittymiä on ollut Pohjois-Savossa ja toiseksi eniten Pohjois-Karjalassa. Kuukausimaksu vähennetään automaattisesti Soneralle vikailmoituksen tehneiden asiakkaiden puhelinlaskusta. (MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.