Soneran laskutus sai sapiskaa Kuluttajavirastolta

Kuluttajavirasto arvostelee Soneran päätöstä muuttaa laajakaista-asiakkaiden paperilaskut maksullisiksi. Viraston mielestä yhtiö ei ole riittävästi varmistanut, että asiakkaat todella voivat maksaa laskunsa sähköisesti.

Kuluttajavirasto paheksuu myös sitä, että asiakkaita pakotetaan lisämaksulla sähköiseen laskutukseen.

Muutokseen tyytymättömät voivat irtisanoa liittymän ilman irtisanomisaikaa, virasto muistuttaa.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.