TV-Opas

VR: Supertarjous ruuhkautti verkkokaupan

Keskiviikkona käynnistynyt Supersäästö-kampanja on VR:n mukaan syy verkkokaupan jumiutumiseen. VR:n Twitter-tilille on kertynyt lukuisia viestejä epäonnistuneista lippuostoista.

"Ostin junalipun huomiselle. Rahat lähti, lippua ei näy. Kiitos."

"Tunnin jono puhelimessa ja verkko nurin. "

VR pahoittelee lipun ostoon liittyvää ongelmia.

– Talon asiakaspalvelutiimi ja koko henkilökunta tekee kaikkensa tämän tilanteen korjaamiseksi, jotta saataisiin lipunmyynti ja asiakaspalvelu toimimaan. Teemme valtavasti töitä tilanteen korjaamisen eteen, viestintäasiantuntija Tiina Rytky VR:ltä kertoo.

Verkkokaupan jumiutuminen oli pahimmillaan keskiviikon ja torstain aikana, mutta tämänhetkisen tiedon mukaan vika on saatu korjattua.

– Viimeisimmän tietoni mukaan lipunmyynti ja verkkokauppa toimivat tällä hetkellä normaalisti, Rytky sanoo.

Lipun ostamiseen liittyvissä ongelmatilanteissa VR suosittelee kääntymään suoraan asiakaspalvelun puolelle.

– Jos lippua ei saa maksusta huolimatta lunastettua, ehdottaisin että asiakas olisi ensi tilassa yhteydessä asiakaspalveluun, niin tilanne saadaan kuntoon.

– Asiakaspalvelu on julkaissut verkkosivuilla hyvityslomakkeen juuri tällaisia tapauksia varten. Hyvitykset ja korvaukset menevät lain ja pykälien mukaan. Jos asiakas kokee, että korvaustarvetta olisi, tapaukset katsotaan asiakaskohteisesti, VR:n viestintäasiantuntija Tiina Rytky ohjeistaa.

Lainaukset ovat VR:n asiakaspalvelun Twitter-tililtä @VRpalvelu.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.