Wärtsilä HIMin paikalle huippubrändien listalla

Nokia on valittu jo neljännen kerran peräkkäin vahvimmaksi suomalaisssyntyiseksi brändiksi. Markkinointiviestinnän ammattijulkaisun Kampanjan kyselyssä toiseksi eniten mainintoja sai Fazer ennen Marimekkoa.

Kymmenen kärjessä -listalla tapahtui hienoista liikehdintää, mutta sieltä putosi kokonaan rockyhtye HIM. Sen paikan otti Wärtsilä.

Kampanjan kysely tehtiin sähköisesti ns. vapaakenttäkysymyksinä 8.-9.4.2009. Siihen osallistui 220 markkinointiviestinnän ammattilaista.

(MTV3)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.