Yle pyytää anteeksi virheellistä uutisointiaan Kiviniemen vaalirahoista

Ylen Uutisten vastaava päätoimittaja Atte Jääskeläinen pyytää anteeksi Ylen virheellistä väitettä, jonka mukaan pääministeri Mari Kiviniemi olisi saanut vaalirahaa Nuorisosäätiöltä.

- Yle teki virhearvion mainitessaan Kiviniemen Nuorisosäätiö-tuen saajina. Materiaaliin ei perehdytty tarpeeksi, Jääskeläinen sanoo.

Ylen Ajankohtainen Kakkonen väitti tiistaina, että Kiviniemi oli yksi Nuorisosäätiöltä vaalirahaa saaneista.

Yle korjasi eilen sekä uutislähetyksissään että A-studiossa, että pääministeri Mari Kiviniemi, sosiaaliministeri Juha Rehula ja keskustan eduskuntavaaliehdokas Tatja Karvonen eivät olleet tuen saajien joukossa.

(MTV3 - STT)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.