Helsingin juhlaviikoille 17 mmk sponsoritukea

Helsingin juhlaviikot on solminut noin 17:n miljoonan markan sponsorisopimukset. Kolmivuotiset sopimukset ovat suurimmat juhlaviikkojen historiassa. Festivaalin ohjelmistoon on mm. luvassa uusia tapahtumia, esimerkiksi suurkonsertti Senaatintorille. Tarjolla on myös entistä enemmän lapsille ja nuorille suunnattua ohjelmaa.

Helsingin juhlaviikkojen ohjelmaa on nyt helpompi suunnitella, arvioi toiminnanjohtaja Risto Nieminen. -Uusi sponsorointimalli mahdollistaa pitkäjänteisen ja suunnitelmallisen yhteistyön festivaalia sponsoroivien yritysten ja Helsingin juhlaviikkojen välillä. Tiedossa on mm. lisäpanostusta eri tapahtumiemme markkinontiin, kertoo Nieminen.

Helsingin juhlaviikot on vuosittain elo-syyskuun vaihteessa järjestettävä kulttuurifestivaali. Tapahtuman ohjelmistossa on musiikkia, teatteria, tanssia, kuvataidetta, elokuvaa ja kaupunkitapahtumia - vierailijoina sekä kansainvälisiä että kotimaisia huippuartisteja. Ensi kesän ohjelmisto julkistetaan huhtikuussa.
(MTV3)

Vuosina 2001-2003 Helsingin juhlaviikkojen pääsponsorit kohteineen ovat:
-Elisa Communications: suurkonsertti Senaatintorilla
-Finnair: kuvataideprojekti
-Helsingin Sanomat: Taiteiden yö
-Hewlett-Packard: esittävien taiteiden projekti
-Osuuspankkiryhmä: nuorisotapahtuma

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.