Suomalainen valistusmainos kännäävistä vanhemmista voitti Cannesissa

Humalaisia aikuisia lapsen silmin tarkkaileva suomalainen valistusmainos Hirviöt (Monsters) on palkittu mainoselokuvien kilvassa Cannesissa.

Hirviöt-elokuva ja -kampanja voitti Kultainen leijona -palkinnon terveydenhuoltoalan parhaana kampanjana valistussarjassa. Cannesissa terveydenhuoltoalan parhaiden mainoskampanjoiden leijonista kisasi noin 1400 työtä 49 maasta. 

Hirviöt-kampanjafilmi julkaistiin syyskuussa 2012. Siinä humaltuneista aikuisista kuoriutuu lasten silmissä pelottavia hirviöitä. Kampanjalla pyrittiin herättelemään keskustelua kotona tapahtuvan juomisen vaikutuksista lapsiin. 

Hirviöt-mainoksen on suunnitellut markkinointiviestintätoimisto Havas Worldwide Helsinki ja toteuttanut Grillifilms. Kampanja on saanut runsaasti kansainvälistä huomiota.   

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.