Google löi Microsoftin

Google ohitti vuosittaisessa markkinatutkimuslaitos Millward Brownin listauksessa myös perinteisen kärkibrändin Coca-Colan.

Hakukoneestaan tunnettu Google on kiilannut maailman arvokkaimmaksi tuotemerkiksi. Nettiyhtiö ohitti vuosittaisessa listauksessa niin Microsoftin kuin perinteisen kärkibrändin Coca-Colan.

Google paransi asemiaan markkinatutkimuslaitos Millward Brownin arviossa huimasti, sillä viime vuonna nettiyhtiö rankattiin seitsemänneksi. Microsoft taas tippui viime vuoden ykköstilaltaan kolmanneksi.

Yhdysvaltalaispainotteinen brändilista kootaan haastattelemalla miljoonia kuluttajia ja yhdistelemällä yhtiötietoja. Yhdysvaltain ulkopuolisista yhtiöstä parhaiten menestyi China Mobile -operaattori, joka ylsi viidenneksi.

(MTV3-STT-Reuters)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.