Internetyhtiö AOL ostaa verkkolehti Huffington Postin

Yhdysvaltalainen internetyhtiö AOL ostaa verkkolehti The Huffington Postin 315 miljoonalla dollarilla (231 miljoonalla eurolla). Verkkomediajätti tavoittaa 270 miljoonaa käyttäjää kuukaudessa maailmanlaajuisesti.

Vuonna 2005 perustettu Huffington Post on kasvanut nopeasti johtavaksi ja laadukkaaksi uutis-, analyysi- ja elämäntapasivustoksi internetissä. AOL perustelee kauppaa sillä, että se mahdollistaa sisältöjen ja yhteisöllisyyden saattamisen kuluttajien ulottuville kaikkialla maailmassa.

AOL:n pääjohtaja Tim Armstrong luonnehtii perustettua The Huffington Post Media Groupia seuraavan sukupolven amerikkalaiseksi mediayhtiöksi. Sen johtajaksi nousee Huffington Postin perustaja ja päätoimittaja Arianna Huffington.

(MTV3 - STT - Reuters)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.