Lidl: Seuraamme kilpailijoiden hinnoittelua tarkkaan

Lidl Suomen toimitusjohtaja Lauri Sipponen ei yllättynyt S-ryhmän ruokakauppojen hinnanalennuksista.

– Ei se yllätyksenä tullut, hintakilpailu kuuluu kaupan alaan.

Saksalainen Lidl on kasvanut Suomessa huimaa vauhtia, ja se on vetänyt kuluttajia kauppoihinsa nimenomaan edullisella hinnoittelulla.

– Me olemme kohtuullisen uutena toimijana tuoneet dynamiikkaa markkinoille, olemme pakottaneet kilpailijat reagoimaan uusilla keinoilla. Näen tämän pelkästään hyvänä asiana, kuluttaja tässä voittaa, Sipponen sanoo.

Lidl seuraa kilpailijoiden toimia tarkkaan.

– Ennen joulua seurattiin Keskon hinnanmuutoksia ja katsottiin mikä vaikutus sillä on meidän hintoihin, ja nyt katsotaan mitä S-ryhmä tekee.

– Pidämme huolen siitä, että meillä on Suomessa kokonaisedullisin ostoskori, Lidl Suomen toimitusjohtaja Lauri Sipponen sanoo.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.