Madonna-mallisto siivitti Hennes & Mauritzia

Madonnan luoman malliston lisäksi H&M:n viime kuun tulokseen vaikutti positiivisesti aikainen kevät.

Poptähti Madonnan inspiroima "M by Madonna" -kampanja siivitti vaateketju Hennes & Mauritzin myyntiä maaliskuussa. Ruotsalainen H&M kertoo, että sen myynti nousi maaliskuussa 29 prosenttia viime vuodesta.

Vaateketjun hyvä tulos löi markkinoiden odotukset, sillä analyytikot olivat odottaneet myyntiin noin viidenneksen nousua.

Madonna-malliston lisäksi H&M:ää hyödytti aikaisessa ollut kevät. Viime vuonna maaliskuun myynti ei kasvanut vuoden 2005 maaliskuun myynnistä.

H&M on maailman suurimpia vaateketjuja. Sillä on lähes 1400 myymälää parissakymmenessä maassa.

(MTV3-STT-Reuters)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.