Mainosmarkkinat kovassa kasvussa

Taantuman runtelema mainosala nousee kohisten.

Finanssikriisin seurauksena koko markkinointipotti kutistui viime vuonna kuudenneksella ja viidennes alan työpaikoista katosi.

Suunta kääntyi tämän vuoden keväällä ja nousujohde jatkuu. Erityisessä kasvuvireessä on televisiomainonta.

Mediatoimisto Dagmar arvioi tv-mainonnan kasvuksi tänä vuonna 8 prosenttia, mikä nostaisi potin 250 miljoonaan euroon. Television ohella kirii verkkomainonta, erityisesti hakusanamainonta, joka kasvoi syvässä taantumassakin 14 prosentin vauhdilla.

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.