Nokia maailman viidenneksi arvokkain tavaramerkki

Listan kärjessä on kimaltanut joka vuosi Coca Cola. Asiantuntijaryhmä kehuu suomalaista kännykkäjättiä siitä, että se on ottanut kaikki asiakasryhmät haltuunsa.

Nokia on maailman viidenneksi arvokkain tavaramerkki. Amerikkalaisen BusinessWeek-lehden mukaan Nokia brändin arvo on tänä vuonna 34 miljardia dollaria eli noin 25 miljardia euroa.

Asiantuntijaryhmä kehuu suomalaista kännykkäjättiä siitä, että se on ottanut kaikki asiakasryhmät haltuunsa. Nokia valmistaa niin kalliin hintaluokan multimediapuhelimia kuin kasvavien talouksien kansalaisille tarkoitettuja edullisia puhelimia.

BusinessWeek julkaisi tällä viikolla jo seitsemännen listansa parhaista maailmanlaajuisista brändeistä. Listan kärjessä on kimaltanut joka vuosi Coca Cola. Sen tavaramerkin arvoksi on laskettu 65 miljardia dollaria. Listan kärkipäähän Coca Colan jälkeen ylsivät Microsoft, IBM, ja GE. Nokia on listan ainoa suomalaisyritys.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.