Nokian tuotemerkki maailman kuudenneksi arvokkain

Nokian tuotemerkki on listattu kansainvälisessä vertailussa maailman kuudenneksi arvokkaimmaksi.

Nokian tavaramerkki arvioidaan kuudenneksi arvokkaimmaksi maailmassa. Yhdysvaltalaisen Business Week -lehden ja markkinatutkimusyhtiö Interbrandin laskelmien mukaan mukaan Nokian tavaramerkin arvo on 29,4 miljardia dollaria.

Arvokkaimmaksi tavaramerkiksi selvityksessä rankattiin Coca-Cola. Sen arvoksi vertailussa laskettiin 70,5 miljardia dollaria. Kakkosena vertailussa on Microsoft ja kolmosena IBM.

Nokian lisäksi yhdysvaltalaisten tavaramerkkien hallitseman listan kymmenenneksi on yltänyt autovalmistaja Mercedes-Benz. Sen arvoksi markkinatutkija laski 21,4 miljardia dollaria.

Neljänneksi arvokkain tavaramerkki on vertailun mukaan GE ja viidenneksi arvokkain Intel. Nokian jälkeen arvokkaimmat tavaramerkit olivat Disney, McDonald's ja Marlboro.

(MTV3-STT)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.