Posti uudistaa yrityskuvaansa

Posti palvelee yritysasiakkaitaan ensi vuoden alusta Itellan nimellä.

Suomen Posti ryhtyy mukauttamaan yrityskuvaansa sen mukaan, palveleeko se yritysasiakkaita vai kuluttajia.

Kuluttajille posti säilyy postina, mutta yritysasiakkaita palvelee ensi vuoden alusta Itella. Tätä nykyä 95 prosenttia postin liikevaihdosta tulee yritysasiakkailta.

Posti yhtenäistää yrityskuvaansa muutenkin. Se karsii asiakaslehtiensä määrää ja keskittyy vastedes vain yhteen.

Brändiuudistukset eivät vaikuta postin työpaikkojen määrään.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.