Raisiolle 2,5 miljoonan myyntivoitto Risellasta

Espanjan suurimmalle elintarvikeyhtiölle Risella-tuotemerkkinsä myynyt Raisio kuittaa kaupasta 2,5 miljoonan euron myyntivoiton.

Elintarvikeyhtiö Raisio kuittaa Risella-riisin tuotemerkin myynnistä 2,5 miljoonan euron myyntivoiton. Tuotemerkin kauppahinta on neljä miljoonaa euroa.

Raisio kertoi kesäkuun alussa myyvänsä Risella-tuotemerkin Espanjan suurimmalle elintarvikeyhtiölle Ebro Pulevalle. Espanjalaisyhtiö on myös johtava toimija Euroopan riisimarkkinoilla ja Raision pitkäaikainen yhteistyökumppani ja riisiraaka-aineen toimittaja.

Raisio toimii jatkossakin Risella-tuotteiden myyjänä ja markkinoijana, mutta lopettaa vuoden loppuun mennessä riisituotteiden valmistuksen ja jälkikäsittelyn. Sen seurauksena yhtiö vähentää kuusi työpaikkaa.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.