Suomalaisiin puree yksinkertainen mainonta

Lähes 70 prosenttia suomalaisista pitää mainontaa myönteisenä asiana, ilmenee Mainonnan Neuvottelukunnan TNS Gallupilla teettämästä tutkimuksesta.

Tutkimuksen mukaan suomalaisiin vetoaa parhaiten yksinkertainen mainonta, joka tarjoaa tietoa. Suomalaisille on tärkeää, että mainos erottuu muista mainoksista myönteisesti. Sen sijaan kikkaileville mainoksille ei lämmetä.

Tutkimus tehtiin huhtikuun alussa ja sitä varten haastateltiin reilua tuhatta suomalaista.

(MTV3)

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.