Yle: Vaikuttiko Facebook laivatilaukseen?

Sosiaalinen media saattoi vaikuttaa Viking Linen tekemään laivatilaukseen.

Viking Line on tehnyt tilauksen uudesta risteilijästä, joka rakennetaan STX:n Turun telakalla. Laivatilausta Turkuun netissä vaatinut Esa Salokorpi uskoo Facebook-sivunsa vaikuttaneen asiaan - sivu on sentään kerännyt 20 000 "tykkääjää".

- Ilman muuta. Pitää ajatella niin, että tilaus olisi tehty ilman Facebook-sivuakin, mutta mihin tilaus olisi kohdentunut ilman sivua? Salokorpi pohtii Ylen uutisten verkkosivuilla.

Salokorpi toteaa tilauksen olleen erittäin tervetullut Turun ja Suomen työllisyyden kannalta.

Lue myös:

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.