Yt:t ohi - yli 60 lähtee Soneran asiakaspalvelusta

Teleyhtiö Sonera vähentää asiakaspalvelustaan yhteensä 64 työntekijää.

Yhtiö kertoi huhtikuussa alkaneiden yt-neuvottelujen tuloksesta keskiviikkona. Alun perin vähennystarpeeksi arvioitiin noin 80 työtehtävää.

Sonera perusteli vähennyksiä sillä, että asiakaskanavat-yksikön toimintaa muutetaan vastaamaan paremmin liiketoiminnan muuttunutta tilannetta ja asiakastarpeita.

Asiakaskanavat-yksikkö vastaa Soneran asiakaspalvelusta, toimituksista, laskutuksesta ja myynnistä. Siellä tehtävät järjestelyt johtavat 114 työtehtävän päättymiseen ja 50 uuden tehtävän aukeamiseen, jolloin nettovähennykseksi tulee 64, yhtiö kertoi tiedotteessaan.

Yt-neuvottelujen piirissä oli lähes kolmannes Soneran yhteensä noin 3 500 työntekijästä. Sonera kuuluu TeliaSonera-konserniin.

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.