Suositulle halpalentoyhtiölle sataa kritiikkiä – ”Pahempi kuin Ryanair”

Kuluttajanoikeuksiin erikoistuneen yrityksen TRS Travelrightin mukaan norjalainen halpalentoyhtiö Norwegian on Euroopan heikoin kun puhutaan aikataulussa pysymisessä.

Ruotsalaismedia on kirjoittanut viime päivinä ärsyyntyneistä matkustajista, joiden lennot ovat olleet kymmeniä tunteja myöhässä. Lisäksi norjalaisyhtiötä on suomittu ankarasti puutteellisesta asiakaspalvelusta.

Travelright edustaa tuhansia Norwegianin asiakkaita, jotka ovat haastaneet lentoyhtiön oikeuteen saadakseen korvauksia. Aftonbladetin mukaan pelkästään ruotsalaismatkustajien vahingonkorvausvaatimukset liikkuvat miljoonissa kruunuissa.

Svenska Dagbladetin haastatteleman Travelrightsin juristin Stephan Erikssonin mukaan Norwegian kohtelee asiakkaitaan epäoikeudenmukaisesti.

– Mikään lentoyhtiö, jonka kanssa olemme olleet tekemisissä, ei toimi niin huonosti kuin Norwegian. Haukutusta Ryanairista on parempaa kokemusta, hän sanoo. 

Osallistu keskusteluun

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.