MTV vahvistaa kuluttajaliiketoimintaa uudella rekrytoinnilla

MTV:n kaupallinen organisaatio on nimittänyt kuluttajaliiketoiminnan johtajaksi ja kaupallisen johtoryhmän jäseneksi KTM Lars Schulmanin, 38.

Maaliskuun alkuun mennessä uudessa tehtävässään aloittava Lars Schulman siirtyy MTV:lle Microsofilta, jossa hän toimi kuluttajatuotteiden myynti- ja markkinointijohtajana. Schulman on työskennellyt koko uransa ajan kuluttajateknologian myynnin ja markkinoinnin parissa.

MTV:n kaupallinen johtaja Tomi Halonen iloitsee uudesta vahvistuksesta.

”Lasse tuo mukanaan monipuolista kansainvälistä osaamista ja syvällistä digiymmärrystä. Hän tuntee hyvin suomalaisten mieltymykset viihdetuotteiden ja –palveluiden ostamisessa. MTV on vahvan digitaalisen kasvun tiellä, ja tämä nimitys vie meitä vauhdilla eteenpäin.”

Schulman johtaa noin kymmenhenkisen kuluttajamyyntitiimin toimintaa ja osallistuu kaupallisten toimintojen kehittämiseen. Hänen vastuulleen kuuluu MTV:n videopalvelu Katsomon kehitys sekä Bonnier-yhteistyö videopalveluratkaisuissa.

”Odotan malttamattomana uusia haasteita. Viihteen sisältöjen kulutus on murroksessa ja tarjoaa huikeita mahdollisuuksia. Näen MTV:n tulevaisuuden entistä digitaalisempana ja kuluttajakeskeisempänä”, Schulman visioi.

MTV:n kaupallisessa organisaatiossa on meneillään myös myyntijohtajan rekrytointi, josta kerrotaan tarkemmin alkuvuonna 2015.

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.