Mainos
Mainos

Chuck Norris ryhtyi Fiatin mannekiiniksi – pahoittelemme huonoja vitsejämme

Fiat on pestannut hyötyajoneuvojensa mainoskasvoksi maailman kovimman jätkän.

Chuck Norris, elävä legenda, mainostaa tätä nykyä Fiatin pakettiautoja. Kyseessä on varsin yllättävä veto, sillä Chuck Norris ei itse edes tarvitse autoa, sillä hän on nopeammin perillä kävellen.

77-vuotias Norris on tullut tutuksi urastaan kamppailulajien parissa sekä lukuisista Hollywood-elokuvista. Ja tietysti miljoonista ja miljoonista kuolemattomista vitseistä ja meemeistä.

Fiatin mukaan Norris kuvastaa heidän brändinsä arvoja, kuten määrätietoisuutta, luotettavuutta, dynaamisuutta ja asiakaslähtöisyyttä.

Nähtäväksi jää, miten Fiat tulee hyödyntämään Chuck Norrisin potentiaalia mainonnassaan. Sillä välin autoilijoiden on syytä muistaa katsoa molempiin suuntiin suojatietä ylittävän Chuck Norrisin varalta. 

***

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme