Mainos
Mainos

Nissan otti haasteen vastaan: Sai myytyä auton Twitterissä

Nissan on ensimmäinen valmistaja, joka on onnistunut myymään auton suoraan sosiaalisen median kautta Euroopassa.

Espanjalainen Twitter-käyttäjä Raul Escolano käytti palvelussa tunnistetta #compraruncocheportwitter (suom. "osta auto Twitterissä) haastaakseen espanjalaiset autoliikkeet myymään hänelle auton hyödyntäen ainoastaan sosiaalista mediaa.

Escolano järjesti Twitterissä äänestyksen autosta, joka hänen pitäisi valita. X-Trail oli yksi potentiaalisista vaihtoehdoista ja se keräsikin 43 prosenttia äänistä.

Lopulta Espanjan A Coruñassa sijaitseva liike julkaisi Nissan X-Trailista livevideon Periscope-palveluun, jonka välityksellä he esittelivät autoa Escolanolle.

Kaupat tuli ja kuriiri toimitti Escolanolle avaimet hänen uuteen autoonsa. Hän joutui kuitenkin noutamaan auton Nissanin Espanjan-pääkonttorilta.

Lähde: The Verge / Nissan

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme