Mainos
Mainos

Nissan toimitti 4 200 autoa Rioon – sponsoridiili maksoi yli 200 miljoonaa

Virallinen sponsori Nissan toimitti Brasilian-haarakonttorinsa kautta 4 200 autoa olympialaisten kisajärjestäjän käyttöön.

Nissan hyödynsi Rion olympialaisia markkinointitarkoituksiin ja osti itselleen kisojen virallisen automerkin paikan. Lehtitietojen mukaan tämä tarkoitti japanilaisyhtiön lompakon raottamista 250 miljoonan dollarin, eli noin 224 miljoonan euron verran.

Summalla Nissan saa suuren mainosarvon ja -näkyvyyden. Firma toimitti myös 4 200 autoa kisajärjestäjien käyttöön.

Nissan julkaisi olympialaisissa myös uuden Kicks-mallin. Kicksejä kisajärjestäjille toimitetuista autoista on kaikkiaan 200 kappaletta.

Uutuuden myynti alkaa Väli- ja Etelä-Amerikan maista.

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme