Mainos
Mainos

Volvo haluaa mullistaa tavan, jolla hankimme autoja – yhtä huoletonta kuin puhelimen omistaminen

Volvon mukaan auton omistamisen ei tarvitse olla sen vaikeampaa kuin puhelimenkaan.

Viime viikolla esitelty XC40 tuo tullessaan aivan uuden Care by Volvo -konseptin, joka tarjoaa paitsi autoilun helppoutta, myös aivan uuden auton 24 kuukauden välein. Käytännössä palvelu muistuttaa hyvin pitkälti yksityisleasingia, mutta Volvo on pakannut siihen mukaan myös muita elämää helpottavia palveluja.

Care by Volvo -palvelun asiakkaat tilaavat autonsa verkkopalvelun kautta. Palvelun ideana on se, ettei asiakkaan tarvitse huolehtia ikävistä asioista, kuten vakuutuksista, veroista tai auton arvon alenemisesta. Valituilla alueilla sopimukseen on mahdollista yhdistää myös tankkaus-, pesu-, huolto- ja pakettipalveluita. Voit esimerkiksi tilata verkkokauppaostoksesi suoraan autoosi.

Pääjohtaja Håkan Samuelsson kertoo, että Volvon kiinteän kuukausimaksun konsepti on nykyaikainen tapa saada auto käyttöönsä. 

– Aikana, jolloin kuluttajat ovat tottuneet läpinäkyviin ja kiinteisiin hintoihin, voi auton perinteinen ostaminen ja omistaminen tuntua monimutkaiselta, Samuelsson sanoo.

Palvelun asiakkaat eivät myöskään ole sidottuja pelkästään yhteen autoon, vaan he voivat halutessaan saada käyttöönsä esimerkiksi isomman auton vaikkapa lomareissua varten.

XC40 on ensimmäinen malli, jonka yhteydessä Care by Volvo on tarjolla. Se laajenee tulevaisuudessa myös muiden mallien yhteyteen. Palvelu tulee alkuvaiheessa tarjolle Ruotsissa, Isossa-Britanniassa, Saksassa, Espanjassa, Italiassa, Norjassa, Puolassa ja Yhdysvalloissa.

Lähde: Volvo

***

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme