Mainos
Mainos

IL: Suomalaismies joutui Asuksen laturipiinaan: Odotti uutta yli kaksi kuukautta, lapsi ei voinut tehdä koulutehtäviä – "Helpointa olisi ollut mennä suoraan kauppaan"

Suomalaismies joutui erikoiseen laturipiinaan teknologiayritys Asuksen kanssa. Tapauksesta kertovan Iltalehden mukaan mies sai odotella poikansa tietokoneeseen uutta Asus-tietokoneen laturia kaksi kuukautta.

Tuusulalaisen perheenisän mukaan hänen poikansa vuoden vanhan tietokoneen laturi oli hajonnut. Ennen joulua jälleenmyyjä oli ohjannut hänet ottamaan suoraan yhteyttä Asukseen, joka puolestaan totesi, että laturin vika oli itse aiheutettu.

Mies päätyi tilaamaan uuden laturin omalla kustannuksellaan Asuksen kautta. Tällöin oli 16. tammikuuta. Laturi ei kuitenkaan ollut saapunut vielä viime viikollakaan, yli kaksi kuukautta siitä, kun asia oli laitettu vireille, Iltalehti kertoo jutussaan.

Asus: Varastomäärät vähäisiä

Asus kommentoi tapausta Iltalehdelle sähköpostitse. Yrityksen mukaan tuotteiden varastomäärät olivat vähäisiä johtuen sesonkimyynnistä, jonka vuoksi uusi laturi tilattiin Taiwanista.

Suomalaismies sai tiedon tästä, mutta hän kritisoi lehdelle sitä, ettei toimitusajasta annettu mitään arviota. Mies valittelee, ettei poika ole voinut käyttää konetta koulutehtäviin. Hän kertoo kyselleensä aktiivisesti yrityksen asiakaspalvelusta laturin perään.

Asus pahoitteli Iltalehdelle miehen kokemaa pitkää toimitusaikaa, ja kertoi lähettäneensä laturin asiakkaalle kuluitta viime torstaina.

- Helpointa olisi ollut mennä suoraan kauppaan ostamaan uusi laturi, suomalaismies toteaa Iltalehdelle.

Lähde: Iltalehti

***

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme