Mainos
Mainos

Muotimainonta siirtymässä Facebookiin ja Twitteriin

Vaateketjut hyödyntävät näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa yhä enemmän.

Esimerkiksi Yhdysvalloissa muotilehdet ovat ohentuneet rajusti, kun muotitalot ovat siirtäneet mainoksiaan esimerkiksi YouTubeen ja Twitteriin.

Monet kuluttajat mainostavat itse suosikkimerkkejään sosiaalisessa mediassa. Esimerkiksi H&M-vaateketjun Facebook-ryhmiin kuuluu yhteensä miljoonia faneja.

Vaateketju Seppälän markkinointijohtaja Kati Kivimäki sanoo, että sosiaalisen median avulla voi säästää markkinointikuluissa.

(MTV3 - STT)

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme