Mainos
Mainos

Welhon asiakaspalvelu ruuhkautui

Suomen suurimman kaapelioperaattorin Welhon asiakaspalvelu on ruuhkautunut tänään. Asiakkaiden sähköpostikyselyihin tuli vastauksia, että heitä pystytään palvelemaan kahden vuorokauden kuluessa. Puhelimessa jonotusaika kasvoi ainakin kymmeneen minuuttiin.

- Ruuhkat johtuivat siitä, että monia asioita tapahtui yhtä aikaa. Tilanne on kuitenkin hallinnassa, kertoi tuotepäällikkö Jussi Vuorinen.

Vuorisen mukaan ruuhkien pääasiallinen syy ei ollut lauantaina tapahtunut kaapelitalouksien siirtyminen digiaikaan.

- Kuun vaihteessa avattiin monta uutta maksukanavaa, ja se on työllistänyt asiakaspalvelua.

Welholla on yli 300 000 asiakastaloutta. DNA:n ja Soneran kaapeliverkoissa analogiset lähetykset jatkuivat maanantaiaamuun saakka.

(MTV3-STT)

Kommentoi

Uusimmat

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme