Mainos
Mainos

Ethän unohda olkapäitä treenatessa? Kokeile hauskoja ja hieman erilaisia vinkkejä!

Ethän unohda olkapäitä treenatessa? Katso treenivinkit videolta.

Kehonpainoharjoitteluun erikoistunut personal trainer ja lifestyle-bloggaaja Nana Heikkilä näyttää hauskat ja hieman erilaiset treenivinkit olkapäille.

Tee kutakin liikettä noin 15 kertaa, toistaen sarjaa 2–3 kertaa. Seinälle nousu on rankahko, joten riittää, että teet sen vain muutaman kerran.

Heikkilä muistuttaa, että oikeanlaisella ravinnolla on myös iso merkitys kehon muokkauksessa.

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot