Mainos
Mainos

Keskivartalo kuntoon supertehokkaalla liikkeellä – kokeile!

Niin sanottu bear crawl eli karhukävely on supertehokas liike, joka toimii hyvin esimerkiksi alkulämmittelynä. Tähän liikkeeseen et tarvitse mitään apuvälineitä tai lisäpainoja.

Oman kehon painolla toteuttava karhukävely aktivoi koko kehoa, mutta erityisesti keskivartalon lihaksia. Se muistuttaakin hieman liikkuvaa versiota lankusta. 

Aloita liike konttausasennosta ja nosta itsesi päkiöiden varaan. Polvet nousevat ilmaan. Lähde etenemään lyhyin askelin. Pidä keskivartalo tiukkana ja kantapäät ilmassa, ja astu aina eteenpäin samaan aikaan vastakkaisen puolen kädellä ja jalalla. Pidä katse maassa.

Lisähaastetta saat kävelemällä taaksepäin eli peruuttamalla. Liike kehittää myös koordinaatiota tehokkaasti. 

Lähteet: Livestrong, Men's Health

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot