Mainos
Mainos

Miss Helsinki -finalisti Mailis Penttilä opastaa: Näin treenaat vatsaa

Meikkitaiteilija, Miss Helsinki -finalisti ja Koko Suomi leipoo -ohjelmasta tuttu Mailis Penttilä kertoo, miksi keskivartaloa kannattaa vahvistaa.

Kapea vyötärö on ollut tavoiteltu ominaisuus jo pitkään. Samalla jokainen vatsalihasliikkeitä tehnyt tietää, etteivät ne aina johda haluttuun lopputulokseen.

– Rasva ei lähde paikallisesti. Jos haluaa vatsalihakset näkyviin, niitä ei valitettavasti tule sillä, että tekee pelkkiä vatsalihasliikkeitä. Toki, jos haluaa keksivartaloa vahvistaa, vatsalihaksia täytyy tehdä, kertoo meikkitaiteilija, Miss Helsinki -finalisti ja Koko Suomi leipoo -ohjelmasta tuttu Mailis Penttilä.

Nykyisin Penttilä opiskelee personal traineriksi.

Miksi keskivartalo?

Keskivartaloa olisi hyvä vahvistaa koko kehon ryhdin vuoksi.

– Jos tekee vatsaa ja selkää, molempia tulee tehdä tasapuolisesti, ettei tule huonoa ryhtiä, Penttilä kuvaa.

Yllä olevalla videolla hän näyttää sivuttaisen vatsalihasliikkeen.

– Liikkeen voi tehdä ilman painoa. Olen ottanut videolla pallon mukaan, jolloin liike ottaa hyvin vinottaisiin vatsalihaksiin.

Painoksi kelpaa mikä tahansa kotoa löytyvä: kahvakuula, käsipaino, vaikka iso vesitonkka. Yllä olevalta videolta selviää myös, mikä motivoi liikkumaan!

Katso myös: Penttilä kertoo kauneuskirurgiasta

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme