Mainos
Mainos

Oletko raskaana tai juuri synnyttänyt? Katso vinkit lantionpohjalihasten treenaamiseen

Lantionpohjalihasten treenaaminen on äärimmäisen tärkeää raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Katso videolta Bailamaman perustajien vinkit!

Bailamaman perustajat kätilö Emilia Ek-Huuhka ja fysioterapeutti Maija Kiljunen kannustavat kaikkia naisia, mutta etenkin raskaana olevia ja vasta synnyttäneitä naisia treenaamaan lantionpohjalihaksistoaan. 

– Treenin voi aloittaa heti, jo synnytyssairaalassa, Kiljunen muistuttaa. 

Synnytys ja raskaus ovat raskaita naisen keholle, mutta erityisesti lantionpohjalihaksille ja huonokuntoiset lihakset vaikuttavat muun muassa virtsanpidätyskykyyn ja seksuaaliseen nautintoon. 

Katso videolta Bailamama-treenivinkit raskausajan treeniin:

Katso videolta Bailamama-treenivinkit synnytyksen jälkeen:


Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme