Mainos
Mainos

Tehokas liike kannattaa ottaa käyttöön – lankutuksella huikeat vaikutukset

Katso, millaisia hyötyjä lankuttamisesta on!

Lankutuksesta on tullut todellinen ilmiö, eikä ihme. Lankun avulla treenataan useita keskivertalon lihaksia yhtäaikaisesti. 

Lifestylesivu roinanen.com jakaa tietoa lankutuksen hyödyistä. Katso alla olevasta kuvasta, millaisia hyötyjä lankuttamisesta on!

lankutus-infograafi

Kauanko lankutusta sitten on tarpeeksi? Liikettä kannattaa tehdä oman jaksamisen mukaan ja kilpailla omaa itseään vastaan. Nyt suositussa 28 päivän haasteessa lankutus aloitetaan 20 sekunnista ja päätetään päivänä 28 lankkumaratoniin, jonka aikana asennossa pysytään niin kauan kuin kyetään. 

Haluatko kuitenkin verrata suoritustasi muihin? Urheilusovellus HeiaHeian tilastoista vuonna 2015 selvisi, että suomalainen jaksaa lankuttaa keskimäärin 2 minuuttia ja 20 sekuntia!

Oletko jo valmis aloittamaan? Tässä ohje lankun tekemiseen:


Tuliko jo tylsää? Testaa näitä:

Jos sittenkin kyykkäämään?


Lähde: Roinanen.com

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme