Mainos
Mainos

Katrina kirjoitti negatiivisen arvostelun nettiin – hotelli lähetti laskun: "Koen, että minua rangaistaan, koska olin rehellinen"

Hotelli lähetti laskun asiakkaalle, joka kirjoitti siitä huonon arvostelun.

Katrina Arthur vietti aviomiehineen yön hotellissa vuonna 2016. Paikka näytti nettisivun perusteella mukavalta, mutta Arthur oli kokemukseen tyytymätön.

Ongelmat alkoivat heti parin saapuessa kohteeseen.

– Se oli painajainen. Huone oli hoitamaton ja näytti siltä, ettei sitä ole siivottu sen jälkeen, kun edelliset ihmiset lähtivät. Tarkistimme lakanat ja löysimme karvoja ja likaa, Arthur kuvailee The Indy Channel -sivustolle.

Hänen mukaansa huone myös haisi viemäriltä, ilmastointi ei toiminut ja vedenpainekin oli surkea.

– Emme nähneet ketään, kelle voisimme puhua (asiasta), joten päätin soittaa numeroon, joka menee respaan, ja se yhdistyi automaattisesti lakimiehelle, tai jotakin sellaista outoa. Minun piti oikeasti siivota huone itse, Arthur sanoo.

"Halusin ihmisten tietävän, etteivät he tuhlaisi rahojaan"

Parin palattua kotiin hotelli lähestyi Arthuria sähköpostilla, jossa toivoi häneltä nettiarvostelua hotellista. Arthur tarttui tarjoukseen eikä säästellyt sanojaan.

– Olin rehellinen. Halusin ihmisten tietävän, etteivät he tuhlaisi rahojaan, koska tiedän, että ihmiset säästävät rahaa erityistilanteisiin.

Arvostelun jättämisen jälleen hotelli laskutti naiselta 350 dollaria. Arthur kertoo myös saaneensa oikeustoimilla uhanneen kirjeen hotellin lakimieheltä.

– Se pelotti minut kuoliaaksi, Arthur kuvailee.

Arthur on tehnyt hotellista valituksen oikeuskanslerille. Hotellia vastaan on nostettu syyte.

– Koen, että minua rangaistaan, koska olin rehellinen, eikä se ole mielestäni reilua, Arthur kommentoi.

Vuosien 2015–2016 välillä hotelli oli ottanut käyttöön säännön, jonka mukaan se saisi laskuttaa huonon arvostelun antaneilta asiakkailta 350 dollaria. Säännöstön mukaan hotelli laskuttaa asiakasta, joka löytää hotellista vikaa, ei anna hotellin korjata asiaa ja parjaa hotellia sitten myöhemmässä arvostelussaan.

Säännös löytyy vain hotellin nettisivulta, seitsensivuisen dokumentin sivulta kaksi. Dokumenttia ei annettu hotelliin saapuvalle asiakkaille, eikä sitä löytynyt huoneista. Säännöksestä ei mainittu arvostelua pyytävässä sähköpostissakaan.

Indy Channel RTV6:n tutkivan journalismin yksikkö Call 6 yritti saada hotellin omistajia kommentoimaan, mutta turhaan.

***


Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme