Mainos
Mainos

Lukijat: Ihmisetkin talviunille!

Koti-osion Näin heräät helpommin -juttu innoitti lukijatkin antamaan vinkkejä pimeisiin syysaamuihin.

TerveSuomi.fi-sivuston mukaan liikunta parantaa unta ja on hyvä unilääke. Se myös auttaa heräämään paremmin, ainakin jos uskoo nimimerkkiä Sängystä ylös.

– Sängystä ylös, lenkkarit jalkaan ja lenkille. Paras mitä voi tehdä heti aamulla, hän kirjoittaa.

Vaikka moni kokee lämpimän suihkun mukavana tapana herätä, nimimerkki Hyi kannattaa hieman kylmempää vaihtoehtoa.

– En tiedä mitään hirveämpää kuin suihkuun meno vasta heränneenä. Vieläpä lämpimään. Saakeli jääkylmää vettä naamalle, niin auttaa!

Juulia taas kaipaa valoa ja talviunia.

– Näin syksyllä kun on pimeää ja märkää, pitäisi ihmistenkin mennä talviunille. Voi herätä sitten kun tulee lumi maahan ja on valoisampaa. Itse olen tosi väsynyt syksyisin, voisin vain nukkua. Kesällä riittää vain 3-4 tuntia yössä.

Näin heräät helpommin -juttu myös ärsytti perheellisiä lukijoita, sillä herkullisiin aamupaloihin ja kahdeksan tunnin yöuniin ei tunnu olevan aikaa.

– Yksin joo, mutta kuka hoitaa lapset illalla ja aamulla, kun äiti nauttii kahdeksan tunnin yöunista? Rentouttavasta kynttilänvalosta ja musiikista, tuoreista hedelmistä ja croissanteista?, nimimerkki Yksin joo... kiukkuaa.

Mikä on sinun paras herätysvinkkisi?

Kommentoi

Uusimmat: Lifestyle

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme